На Миколаївщині триває впровадження проєкту «Пересувне відділення поштового зв’язку». Роз'яснення "Укрпошти"
Миколаївська дирекція Акціонерного товариства «Укрпошта» інформує, що наразі триває впровадження проєкту «Пересувне відділення поштового зв’язку».
Про проєкт
Пересувне відділення поштового зв’язку (ПВПЗ) – це повноцінне поштове відділення, яке приїжджає у населені пункти з невеликою кількістю жителів. Бригада пересувного відділення у складі трьох осіб (листоноша ПВПЗ, начальник ПВПЗ та водій-супроводжувач) доставляють ліки, періодику й посилки, приймають оплату за комунальні платежі, приймають та виплачують перекази тощо. Тобто пересувне поштове відділення надає весь спектр послуг, що і стаціонарне відділення. У рамках проєкту передбачена автоматизація всіх процесів, тому обслуговування клієнтів буде зручнішим. Завдяки пересувним відділенням у селах розвивається малий бізнес — можна відправляти свої товари поштою у будь-який куточок країни та за кордон. Перехід до формату пересувних відділень дозволяє співробітникам працювати на 0,7-1,0 ставки та заробляти у середньому на 70% більше ніж зараз. До того ж значно поліпшуються умови праці: якщо раніше листоношам потрібно було пішки чи на велосипеді долати великі маршрути з кореспонденцією, товарами та грошима, то тепер вони працюватимуть у комфортному автомобілі з водієм-супроводжувачем, що набагато безпечніше.
Принципи роботи
З запровадженням пересувного відділення АТ «Укрпошта» залишається у кожному населеному пункті при цьому змінюючи свій формат на більш сучасний. Замість того, щоб обслуговувати клієнтів у напівзруйнованих старих будівлях АТ «Укрпошта» відкриє точки присутності та обслуговуватиме клієнтів з новеньких сучасних авто прямо біля дому. Коли авто пересувного відділення приїздить до населеного пункту начальник відділення залишається у точці присутності. Точка присутності – це власне або надане АТ «Укрпошта» у користування чи оренду приміщення у селі, у якому начальник пересувного відділення зможе надавати клієнтам всі поштові, логістичні та фінансові послуги за визначеним у населеному пункті графіком. У цей же час листоноша та водій-супроводжувач доставляють ліки, продукти та інші замовлення клієнтів до їхніх будинків. Після закінчення роботи за графіком авто пересувного відділення приїжджає до точки присутності та забирає начальника, щоб їхати у наступний населений пункт.
Графік роботи пошти буде розраховано для кожного населеного пункту відповідно до обсягів роботи. Досвід показує, що кількість днів роботи пошти у селі залишається майже на тому ж рівні, що і до впровадження проекту. Частота заїзду до населених пунктів залежить від кількості населення в населенном пункті (один раз на тиждень, двічі, тричі, або більше в залежності від обсягів бізнесу кожного окремого населеного пункту). За необхідності графіки роботи у селі можуть бути переглянуті та адаптовані до потреб клієнтів.
Доставка пенсій та соціальних виплат чи не найзатребуваніша послуга Укрпошти у селі. Після прийняття Кабінетом Міністрів постанови №277 «Про додаткові заходи щодо організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України» ми знаходимось у постійному діалозі з усіма причетними, аби продовжувати приносити пенсії прямо до домівок наших клієнтів.
Інформацію про впровадження пересувних відділень в Україні та його переваги можна знайти на сторінці проєкту на сайті Укрпошти ukrposhta.ua/ua/peresuvni-viddilenja.